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あけましておめでとうございます。 今年もコツコツ進めていきます。 AI金魚、渦を巻き吸い込むようになりました。 #HappyNewYear2022 #Inhale #Vortex #Goldfish #Unity #3DCG #GameDev #GameArt #ScreenshotSaturday
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金魚AI、回り込んだエサを追うテスト。 #AIGoldfish #Chase #Around #Unity #IndieDevs #ScreenshotSaturday youtu.be/7OHLc9RrBsw
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金魚AI、個々の大きさと速さのテスト。 #ScreenshotSaturday #Unity3D #IndieDev
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このくらい大きく見たい。 #VR #Goldfish #Unity3D #IndieDev #GameDev #ScreenshotSaturday
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手からエサあげ。 #HandFeeding #IndieDev #ScreenshotSaturday
町のディテールアップと後半雲海の中ちょっと #ScreenshotSaturday
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Here's a turnaround of The Mighty Lamb we used for the announcement trailer last year. A new trailer is coming soon... #ScreenshotSaturday
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Updated the test scene app for Patreon. Tank and window is now freely resizable. Added tracking and auto-rotation view mode. #IndieDev #Unity3D #Goldfish #AI #Demo #ScreenshotSaturday
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新しいデモアプリをPatreonで公開しました。 I just released a new demo app at Patreon. (for PC & Mac) #IndieDev #MadeWithUnity #DemoApp #ScreenshotSaturday #Goldfish
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クロスシミュレーションのコライダ周りを効率化。計算時間を半分以下に出来ました。これで金魚を増やせそう。 #ClothSimulation #ScreenshotSaturday #IndieDev
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ロボ金魚のアプリをPatreonで公開しました。 RoboFish app is now available on Patreon. ➔ patreon.com/posts/68231583 PC, Macで飼えます。 #IndieDev #ScreenshotSaturday
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金魚を水に放つテスト。 #ScreenshotSaturday #IndieDev
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水面に反射エフェクトを追加。 環境マップを無限遠ではなくドーム状だと仮定してサンプリング。 #ScreenshotSaturday #Reflection #Effect #IndieDev #MadeWithUnity
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テクスチャのランダムタイリング実験。 こちら↓を参考にさせて頂きました。 jcgt.org/published/0011… #ScreenshotSaturday #Random #Tiling #Realtime #VFX #IndieDev