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I'm happy to have this day.
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I fought together with dependable members in tonight's episode(^-^)/
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Unfortunately, I think the situation will not changes soon.
The reason of "Why the number of anime titles increased rapidly" is obvious, but I want you to believe that the creative studios and the creators know what anime fans really want.
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There are many trends, but newer and seasonal titles are more preferred. Some titles can gather animators without doing anything, and some can't gather no matter how hard you try.
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And there is no big difference in rewards depending on the title. (At least there is no difference to overturn the motivation of animators.) So animators often choose titles to be involved for reasons other than rewards.
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In Japanese anime industry, most animators are freelancers and rewards are paid for each cut. Few people have a contract with the studio.
Each year, over 200 anime titles are made. So the lack of animators is a big problem for all studios.
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ご覧いただいた皆様ありがとうございました!お楽しみいただけましたでしょうか(^_^;)
次回も総力戦です…!ご覧いただければ幸いです🙏
#shingeki #aot twitter.com/anime_shingeki…
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久々に参加しました!全セクション大変な話数でしたが、CGIチームもボロボロになりながら頑張りましたので、ご視聴いただけたら嬉しいです( ´△`;)/
#shingeki #aot twitter.com/anime_shingeki…
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あれ、もう出てる!?
2021年からNetflixでも #ヴィンランドサガ が配信開始です🎉
すでにご覧いただいた方も、まだの方も、是非この機会に熱い男(主におっさん)たちの物語をご覧いただけたら嬉しいです(^-^)/
#VINLAND_SAGA
netflix.com/title/81249833…
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1期の時から巨人を3DCGにする話は出ていましたが、個人的に立体機動の背動をやりたかったので物量的に巨人は諦めました…( ̄▽ ̄;)
だからこそMAPPAの3DCG巨人といチャレンジは感慨深かったですし、モデルやアニメーションの完成度には驚かされました!お客様にも楽しんでいただけたら嬉しいです(^-^)
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ご覧いただいた皆様ありがとうございました!
そして3DCGスタッフの皆様…とてつもない…地獄のような物量でしたが、本当に本当に素晴らしいお仕事だったと思います!(さらに地獄にしてすみませんでした…🙇♂️)皆様の血の滲むよう努力と苦労がお客様にも伝わったと信じております。
#shingeki #aot twitter.com/anime_shingeki…
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6 days left!
I did everything I could. I hope you enjoy it(^-^)/
#shingeki #aot #進撃の巨人 twitter.com/anime_shingeki…
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いつの間にか残り6日!
3DCGチームの1人として出来る限りのことをしました(^_^;)お楽しみいただけたら嬉しいです!
#shingeki #aot #進撃の巨人 twitter.com/anime_shingeki…
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🎃28日(水)配信!
ヴィンランドサガのお話はもちろん、阿比留さんのライブ総作監や長谷川さんのディープなアニメ話など、皆様に楽しい情報をお伝えできるよう頑張ります!
配信中のご質問にも可能な限りお答えしていきますので、沢山の方にご覧いただけたら嬉しいです!お願いします🙇♂️
#vinlandsaga twitter.com/V_SAGA_ANIME/s…
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画力不足を感じている方の多くは「描けない」のではなく、恐らく「観ていない」場合がほとんどなのだと思います。
「上手い人と下手な人の違い」といった投稿は、技法の参考にはなりますが絵の上手さを決める根本的要因は「観察力」です。
手描きもCGIもイラストもアニメーションも全て同じです。
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It's ok to tell, right?(^^;) I'm joining the CG team of AoT! Maybe I'm the only staff in the graphics team working since Witstudio's season...(◎_◎;)
I have my own directing title so I can't focus on AoT only, but I'll do my best to contribute to the team and to make you enjoy!
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As you can see from the recent anime, the direction of design changes drastically with the times. Nowadays it's getting harder to find animators who like detailed and realistic designs. Most animators are freelancers, so detailed design can be a risk for gathering animators.
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『制作資料展』いよいよ今週 25日 金曜日からです❗️
阿比留さんだけでなく、自分の色紙も置かせていただけるそうです。修正液だらけ…(T ^ T)
グッズも含め盛り沢山ですので、お時間ございましたら是非お越しくださいませ🙇♂️
#VINLAND_SAGA #ヴィンランド・サガ #WIT_STUDIO twitter.com/V_SAGA_ANIME/s…
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I want animators to know about the worth of their work objectively. And if it's possible, want them to suppress excessive Volunteering.
Simultaneously, we need to find the way to create more value from anime titles we made and pay creators fair price.
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As a creator in Japanese anime industry, I'm happy to see old and new great sakuga attract attention from anime fans.
And also happy if you know that in most cases, those are not created by systematically control of workflow.
Those are created by personal aspiration for skills.
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( ̄▽ ̄;)モデルが雑だけどARで遊んでみた。
トルケルにメンチ切る阿比留さん。
この後スカッと気持ちよく死ぬと思います。
#VINLAND_SAGA #ヴィンランド・サガ