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Slayer player said "Invincible jumps can fail. Don't speak on the premise of success every time."
I think that using slayers has the side effect of making the brain smaller.
On their wakeup, they come up with symptoms that make them want to press a lever or button.
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Shallow player "GG veterans can't win with the new game"
I found many comments like this.
They don't hone themselves and believe that others can win by becoming weak.
They will never win if the purpose of the game is distorted.
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GG without combos or IB is like a plain pizza without cheese. I see Japanese players as customers expecting to eat healthy at Domino's pizza. With the current build, the most I could hope for is good dough
If you see such a person pretending to enjoy this boring pizza let me know
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About the new GG
Graphics and BGM are the best.
But, since there is very little that can be done, I think that it is difficult for the player to have personality
I feel that this game has changed from an addictive game like marijuana to a chewing gum that quickly loses its flavor
7
If ARC wants to increase the number of new players, ARC needs to do events and updates instead of reducing the difficulty of the game.
There are few official tournaments. There are no updates to remove additional characters or bugs in the game.
There is no element to increase.
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This article broke my spirit.
He said he wanted to change from a game like Shougi to a game like mahjong
What do you think about fighting games that change from games that win in logic to games that compete for luck?
If you want to win in terms of luck, we recommend a Mario party twitter.com/4GamerNews/sta…
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グラブルvs の変更点
・ハイジャンプが高くなって横に短くなった
・その場受け身と後ろ受け身があるがC系統(シャルロッテは)は受け身取れない
・奥義を使ってもアビリティの消費はそのまま
・グランの小足が2ヒットくらいで離れるように
この辺は対戦にすぐ影響でそう
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ローアインの解放奥義について
・無敵がついてるので起き上がりに出すことにより起き攻め一回無効化
・スーパーアーマーで攻撃をくらってものけぞらないし体力は0にならない
・ネザーマントル(マグマ)はガード不能
・創生のルミノックス(雷)を空中でガードするとネザーマントルのガード不能が確定する
11
エルっち&トモちゃんについて
・C版の上から来るのが上段、下から来るのが下段
・立ち回りや固め継続でも優秀
・画面端で投げの後の起き攻めでエルっち&トモちゃんのC版を重ねてシステム中段のオーバーヘッドアタックを重ねると中下段同時攻撃が可能
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ローアインのユグドラシルについて(自分視点)
・地上でガンガード
・ネザーマントルは見てから避け(R2+4)で避けれる
・ネザーマントルだけユグドラシルの足下にエフェクト出るのでそこ見る
・意識しても反応遅い人間は当たる
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ユグドラシルが見えない方に朗報です
プロゲーマー「ユグドラシルって当たる奴いるんですか?」
とおっしゃってる方がいたのでローアインとの対戦を見せてもらった所、沢山被弾していました
ユグドラシルに当たらないってのは自己申告なのでやはり人によって当たる当たらないの定義が違うみたいですね
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ファスティバの起き攻め困ってマーリンパイに相談したらこれ可能性あるんじゃないかってやってくれた
ジャンプ以降中に避けすれば投げ無敵が付加されるらしい
問題は投げ避けれながら打撃択もケアできるか
誰か伸ばして
#PS4share
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I don't want my favorite playground to disappear after the Coronavirus is over, so I advertise it
If you want to go to Mikado and like Mikado videos, please subscribe.
I would like to play with Mikado friends again after the coronavirus,so please cooperate
m.youtube.com/channel/UCPrif…
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5/9 21:00~GBVSで ギルティ vs BBTAG 10on10
いよいよ明日になりました!
キャラクターとプレイヤーの変更がありましたので画像が決定版になります!
ギルティ側配信:twitch.tv/roysol1224
BBTAG側配信:twitch.tv/dora_bang/
英語版配信:twitch.tv/pandaglobal
応援お願いします!!
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5/16(土) 21:00~GBVSで ギルティ vs KOF 10on10
BBTAG勢との10onの興奮が覚めないなか、来週もイベントをやれることがとても嬉しいです!
ギルティ側配信:twitch.tv/roysol1224
KOF側配信:youtube.com/channel/UCqg7h…
次回も応援してくれたら嬉しいです!
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【地域応援企画】
【応募方法】
・勝利チーム予想と欲しいプレゼントを記載
・本ツイートをリツイート
#GGKOF地域応援企画
をつけてツイートしてください!
※締切 5/16(土)20:00
イベント終了後、抽選で5名ずつプレゼントさせていただきます!
説明続きます
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【イベント告知】
ギルティ勢vsペルソナ勢
日程:
6/14(日)21:00開始
グラブルvsでギルティチームとゆーさま率いるペルソナチームが戦います
今回も全力で楽しんでそして勝ちたいと思ってますので応援お願いいたします
GG側配信: twitch.tv/roysol1224
ペルソナ側配信: twitch.tv/UsmRisette0825
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プレイヤー紹介ムービー第1段
今回はペルソナチームのプレイヤー紹介を動画にしました!
ペルソナの全国大会の激闘をプレイヤー紹介に使わせていただいたものです!
P4Uの面白さが詰まっている動画ですので、よろしければRTをお願いいたします!
youtu.be/UOmBgbug798