brgsjks(@brgsjks)さんの人気ツイート(古い順)

1526
Apa ciri dekat lelaki yang selalunya perempuan suka tapi korang tak suka?
1527
Korang still ada bantal busuk sampai sekarang?
1528
Sometimes its better to keep it all inside, where the only person could judge is yourself.
1529
Reply tweet ini dengan tajuk lagu kpop fav anda tapi dalam bahasa melayu.
1530
Korang dah boleh stop engage kot. Dia ada mental health condition. Engkorang yang waras ni pun kacau ler orang lain. twitter.com/haziqaiman97_/…
1531
🇧🇪 Belgium 0-2 Morocco 🇲🇦 🇩🇪 Germany 1-2 Japan 🇯🇵 🇦🇷 Argentina 1-2 Saudi Arabia 🇸🇦
1532
RT jika anda masih bekerja hari ni.
1533
No wonder ramai yang suggest tengok cerita Wednesday ni. Best sebab storyline laju and banyak plot twist. Sampai ke episode last aku takleh teka siapa pembunuh sebenar. And heroin power gila bawa watak Wednesday tu beb. Bestnya nak.
1534
Confuse ni siapa tuan rumah siapa pelawat sampai member pun garu kepala😂 twitter.com/RashidYusoff11…
1535
Boleh tak suggest account best untuk difollow kat TikTok. Tak kisah niche pape. Lawak, beauty, masak, kereta, kucen or pape je.
1536
Rendang lemang tok ki Betong yang paling sedap yang aku pernah rasa! Harga RM6.50 kalau kat KL rasanya RM15,000 kot. Tengok tesktur pun dah tau sedap. Bentong, ipoh terbaik!
1537
Rasa macam hari ni baru isnin. Tetibe rasa macam produktif. Boleh ke kita cuba appeal sabtu ahad isnin jadi cuti mingguan kat sini tapi selasa sampai khamis kerja tapi half day je. Jumaat cuti. Konfem, semua pekerja produktif.
1538
This made me cry 😫😫😫😫 walid 😭😭😭❤️‍🔥 twitter.com/hambarawi/stat…
1539
Perhimpunan pagi camni teringat pulak pengetua selalu kata nak bagi sepatah dua kata tapi hakikatnya beribu ribu patah 😫❤️‍🔥 twitter.com/501Awani/statu…
1540
Ni dah terlampau jujur sangat ni 😭😭😭😭😭
1541
Alan Walker terdiam. Di riak wajahnya ada tanda muram dan sedih yang teramat dalam apabila pegawai menyatakan hutang negara sudah mencecah 1.2 trillion. Dia memejamkan mata, suasana hening dan hiba, lebih dari 5 minit tak seorang pun berani membuka mulut.
1542
Tolong suggest port nasi kandar paling best kat KL ni. Bestnya nak.
1543
Lesen mahal ni punca ramai babi bawak kete macam tenuk mabuk. Bayangkan kalau lesen jadi murah, lebuh raya pasti akan aman dan sejahtera.
1544
Kalau setiap 5 tahun kena test jpj balik hm takpelah, i jalan kaki je seumur hidup 😭 twitter.com/AmsyarRosliG/s…
1545
Unpopular opinion: Elite season-season latest dah tak best. Awal-awal je yang best masa cast lama tu.
1546
Lando terdiam. Di riak wajahnya ada tanda muram dan sedih yang teramat dalam apabila pegawai menyatakan hutang negara sudah mencecah 1.2 trillion. Dia memejamkan mata, suasana hening dan hiba, lebih dari 5 minit tak seorang pun berani membuka mulut. Dalam hati dia berkata wutoh
1547
Kalau mechamato ni bapak kepada boboiboy. Maksudnya tok abah adalah bapak mechamato. So siapa bapak tok abah?
1548
Mechamato adalah produk terpadu dari Malaysia setakat ni. Sarat dengan aksi, bukan sarat mengandung. Jalan cerita yang padu dan sangat mematangkan. Yang penting dah setanding dengan level level MCU. Aku rasa kita dah ready untuk cinematic universe Mechamato, Boboiboy dan Badang.
1549
9.9/10 setakat ni. Plot twist yang menempelak ego aku yang mengatakan cerita melayu semua sama sahaja. Mantap dan berkualiti. Sesuai untuk mereka yang dahagakan storyline yang taraf menjangkau awan nano.
1550
Kita bukan tak reti balas balik, cuma kita malas nak berdendam. Takpelah, esok esok nanti kau akan melalui satu moment fakap dalam hidup, time tu la depa akan teringat balik apa yang dia dah buat kat kita.