brgsjks(@brgsjks)さんの人気ツイート(古い順)

1076
????????
1077
1078
Siapa dah bangun dia hensem dan paling tantek ah.
1079
Yang pasal inai nunha ni siapa yang bebetul salah HQ ke founder ke agent ke reseller ke orang yang inai ni? And lagi satu nak tanya memang inai ni 100% memang lofa handle ke ada management lain yang tolong handlekan & pakai nama lofa je? Ada sesiapa leh explain ke :(
1080
Perjalanan ke office, sejam. Balik office ke rumah, dua jam. 3 jam habis macamtu atas jalan raya. Tiga jam tu macam macam boleh buat. Buat exam biology paper 3 pun sempat.
1081
Macam mana gender reveal ni eh? Bukan ke masa scan baby tu doctor dah bagitahu jantina anak dalam kandungan tu? Pastu pura pura terkejut ke macam mana? Ke memang diorang tak tahu? Ce terangkan sikit mende mat saleh duk buat ni.
1082
In case nobody asks you. Are you okay? Please okay.
1083
Being independent woman is a really tiring my head tau. This is why im fucking tired everyday. I WANT TO BE BABIED!!!
1084
Kerja 48 jam pun gaji ciput, keje 45 jam gaji cipet.
1085
1086
Baru tengok kat TikTok ada sorang perempuan ni dia jalan kat pantai sorang pastu tak jumpa jalan balik. Last last call polis. Katanya tempat tu keras. Ada tak yang pernah lalui pengalaman sama? Kongsikan go!
1087
1088
Reply tweet ini dengan teka teki paling random korang pernah dapat.
1089
Random thoughts anyone?
1090
Sorry nk tanya dh berapa lama ye hisap pod?
1091
Sabtu ahad je la kita nak release stress nak epi epi. Isnin sampai jumaat jadi hamba boss. Boss mana pikir pasal kita, dia pikir company dia buat untung je. So pikir pikirkanlah diri korang. Kalau takde orang nak dicintai, cintailah sungai kita.
1092
Sebenarnya pentadbir negara ni pedulikan kita yang kt bawah ke tak eh. Dia tau ke apa yang tengah jadi sekarang ni.
1093
Baru tengok kat tiktok ada brader ni pi hijack birthday orang lain untuk birthday awek dia. Kiranya macam dia pi buat surprise birthday kat birthday orang lain so maksudnya ada dua birthday dalam satu majlis birthday so maksudnya dalam satu masa kena sambut dua kali 😭😭😭😭
1094
Masa kecik dulu ada tak kawan korang yang jenis sembang and kaki kelentong? Apa penipuan terbesar dia? 🤣
1095
Cherish friendship more than being in a relationship.
1096
Apa beza bodoh dengan bengap? Bodoh like literally taktahu apa sangat. Bengap tu macam haaaaa ni mende?
1097
Benda benda macamni memang boleh buat putus kawan seminggu atau left group whatsapp member seminggu. twitter.com/tuidelescriban…
1098
Tetaplah tersenyum walaupun anda sedang dihancurkan.
1099
Pesanan khidmat masyarakat. Dah boleh slow slow kurangkan makanan pedas untuk sesiapa yang gila pedas. Jangan makan banyak banyak tau nanti ada ulcer dalam perut kan susah. Jaga makan korang ok!
1100
Kau dah tak kawan dgn dia eh?