brgsjks(@brgsjks)さんの人気ツイート(新しい順)

676
Kenapa I tengok orang pakai nude lipstick nampak lawa eh tapi bila diri sendiri pakai dah macam mayat hidup? Help a girl out pls 😭
677
Good bye to January!! I officially welcome you all to February 2023. Glad we all made it. Happy New Month Mutuals ❤️😘😍
678
Esok dah jumaat. Normalisekan cuti sabtu ahad isnin. 3 hari cuti & 4 hari waktu bekerja adalah minggu yang produktif.
679
And now.. Im done with December.. Lets skip to January 2023!!!
680
Not my best month, but i’ve learned a lot. Bye December, welcome January 2023 🕊️ Please be nice to me tau ❤️‍🔥🫶🏻
681
Influencer boleh dapat 20k sebulan..budak masscom duk belajar berhempas pulas 4 tahun..kerja macam takde hari esok..cuti pon tak macam cuti mostly average gaji 2k-2.5k sebulan..😮‍💨
682
Agak-agak diorang tengah meeting apa tengah malam. Langkah Royal Canin ke 😭
683
Satu lagi burger yang aku selalu beli. Dekat food truck sebelah Melawati Mall. Kedua tersedap lepas Woodfire. Harga tak mahal sangat tak murah sangat. Bestnya nak.
684
@alieanadzira Setuju. Ikut la mana mana apa yang awak rasa. Saya tak kisah pun.
685
Kita bukan tak reti balas balik, cuma kita malas nak berdendam. Takpelah, esok esok nanti kau akan melalui satu moment fakap dalam hidup, time tu la depa akan teringat balik apa yang dia dah buat kat kita.
686
9.9/10 setakat ni. Plot twist yang menempelak ego aku yang mengatakan cerita melayu semua sama sahaja. Mantap dan berkualiti. Sesuai untuk mereka yang dahagakan storyline yang taraf menjangkau awan nano.
687
Mechamato adalah produk terpadu dari Malaysia setakat ni. Sarat dengan aksi, bukan sarat mengandung. Jalan cerita yang padu dan sangat mematangkan. Yang penting dah setanding dengan level level MCU. Aku rasa kita dah ready untuk cinematic universe Mechamato, Boboiboy dan Badang.
688
Kalau mechamato ni bapak kepada boboiboy. Maksudnya tok abah adalah bapak mechamato. So siapa bapak tok abah?
689
Lando terdiam. Di riak wajahnya ada tanda muram dan sedih yang teramat dalam apabila pegawai menyatakan hutang negara sudah mencecah 1.2 trillion. Dia memejamkan mata, suasana hening dan hiba, lebih dari 5 minit tak seorang pun berani membuka mulut. Dalam hati dia berkata wutoh
690
Unpopular opinion: Elite season-season latest dah tak best. Awal-awal je yang best masa cast lama tu.
691
Kalau setiap 5 tahun kena test jpj balik hm takpelah, i jalan kaki je seumur hidup 😭 twitter.com/AmsyarRosliG/s…
692
Lesen mahal ni punca ramai babi bawak kete macam tenuk mabuk. Bayangkan kalau lesen jadi murah, lebuh raya pasti akan aman dan sejahtera.
693
Tolong suggest port nasi kandar paling best kat KL ni. Bestnya nak.
694
Alan Walker terdiam. Di riak wajahnya ada tanda muram dan sedih yang teramat dalam apabila pegawai menyatakan hutang negara sudah mencecah 1.2 trillion. Dia memejamkan mata, suasana hening dan hiba, lebih dari 5 minit tak seorang pun berani membuka mulut.
695
Ni dah terlampau jujur sangat ni 😭😭😭😭😭
696
Perhimpunan pagi camni teringat pulak pengetua selalu kata nak bagi sepatah dua kata tapi hakikatnya beribu ribu patah 😫❤️‍🔥 twitter.com/501Awani/statu…
697
This made me cry 😫😫😫😫 walid 😭😭😭❤️‍🔥 twitter.com/hambarawi/stat…
698
Rasa macam hari ni baru isnin. Tetibe rasa macam produktif. Boleh ke kita cuba appeal sabtu ahad isnin jadi cuti mingguan kat sini tapi selasa sampai khamis kerja tapi half day je. Jumaat cuti. Konfem, semua pekerja produktif.
699
Rendang lemang tok ki Betong yang paling sedap yang aku pernah rasa! Harga RM6.50 kalau kat KL rasanya RM15,000 kot. Tengok tesktur pun dah tau sedap. Bentong, ipoh terbaik!
700
Boleh tak suggest account best untuk difollow kat TikTok. Tak kisah niche pape. Lawak, beauty, masak, kereta, kucen or pape je.