brgsjks(@brgsjks)さんの人気ツイート(いいね順)

2226
Sudahkah anda bangun pagi dan lepaskan tumbukan rambang ke udara sebagai tanda semangat untuk mulakan hari ni? Jika belum, lakukanlah dan ingatlah kepala buto ada di mana mana. Raikan mereka dalam positiviti, semoga mereka berubah dan menjadi modal insan yang bermanfaat.
2227
So tadi @hanzgadgettt whatsapp aku, nak bagi airpods pro 1:1 & 12W power adapter + USB charger tapi aku plan nak hadiahkan untuk followers aku. Senang je: 1. RT tweet ni 2. Bagitau sebab kenapa korang patut dapat benda ni. Esok aku akan pilih dua orang je. Go!
2228
RT jika anda first time mengundi tahun ni.
2229
If tag MCMC & PDRM untuk kes yang sentuh sentimen perkauman, tak membantu sangat. Ada masa free, buat actual report. Baru boleh open case. Untuk PDRM, pergi balai polis. Untuk MCMC, boleh report di aduan.skmm.gov.my, WhatsApp 0162206262 atau emel mediasosial@mcmc.gov.my.
2230
Kelantan adalah wakanda 😍😍 twitter.com/hmetromy/statu…
2231
Hari hari cari duit sendiri nak survive, lepastu bayar tax tup tup dapat soalan pmr macamni. twitter.com/MINDEFMalaysia…
2232
RT jika anda bakal pengantin yang masih single. twitter.com/qtpieee/status…
2233
Okay sesiapa yang nak beli stok ayam sebab ayam kat rumah dah habis, boleh singgah kat Kompleks Sukan Shah Alam sebab PKPS ada buat program jual makanan basah. Bukan ayam je ada, ikan sayur telur pun ada Sebarkan & bagitau mak ayah sekarang! Kalau tengah diet, takpayah bagitau.
2234
Yang accident ni rupa rupanya abang brader ni. Minta sesiapa kalau ada info, boleh bagitau kat sini. Info yg aku ada setakat ni: Tempat: Duke Time average masa: 8.30malam - 9.30 malam camtu. Sebarkan! twitter.com/brgsjks/status…