くろれきし(@endwar1338)さんの人気ツイート(新しい順)

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テクスチャを使わないワープ演出マテリアル。 一部参考:shadertoy.com/view/wsKXRK Warp effect material withoute texture in ue5.1. This is a good lesson hin the use of sin and cos. #UE5Study
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テクスチャを使わない幾何学模様的なアニメーションのマテリアル。こういうの好きなので定期的に作りたくなる。 一部参考:shadertoy.com/view/XsBfRW Geometric animated materials without textures in ue5.1. I like this kind of material. #UE5Study
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UE5で光マテリアル。 なにかのエフェクトに使えるかも。 参考先(光):twitter.com/cmzw_/status/1… 参考先(色):gist.github.com/mikhailov-work… Flare material without texture. It could be used for some kind of effect. PS: Thanks to a great source of reference. #UE5Study
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SFのワープ風エフェクト(テクスチャなし) 参考:twitter.com/cmzw_/status/1… Sci-fi tunnel effect without material in u.e5.1. I referred to the link above. Whatever it is, I might like these materials. #UE5Study
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UE5でテクスチャなしのトランジションマテリアル。 中央から広がるタイプがやっぱり好きです。 I created another trasition material in ue5.1 I love this type of that. However, I would like to make more and more materials other than these. #UE5Study
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UE5でテクスチャを使わない三角形タイリングを使ったディゾルブを作ってみた。 一部参考:gist.github.com/rngtm/e8221552… I created a procedural triangle tiling dissolve material in ue5. I like triangle tiling, so I want to keep making this material. #UE5Study
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UE5でランダムに消える六角形のマテリアル。 UnrealEngine側で用意してあるNoiseノードを使ってみた。こっちの方が実装が楽でイイ。 Randomly disappearing hexagonal material in UE5. I used the Noise node provided by UnrealEngine. This is easier to create. #UE5Study
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UE5で四角形を使ったポップなトラジション演出用のマテリアルを作ってみた。 クオリティはさておき、マテリアルは思いついたときに作るのが一番。 Transition material using procedural rectangles in ue5. Quality aside, materials are best created when they come to mind. #UE5Study
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UE5で六角形を使ったDissolveを作ってみた。 SF風なゲームに使えるかも。 一部参考:gist.github.com/rngtm/d8b4bcd8… Dissolve material using procedural hexagons in ue5. Could be used for sci-fi games. #UE5Study
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UE4でShield Material. WPOに指向性を持たせてみた。もっと研究すれば面白い表現ができるかも。#UE4Study