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バルバリオン、今回のイベント出展バージョンはゲームプレイの調整中心。アクションをすこしだけスピードアップしたりUI要素を追加したり。
This build of VARVARION for this event will focus on the basic gameplay tuning. Action's are a bit faster, and some UI elements added etc.
#TIGS2023
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気づけばTokyoIndieGamesSummitまであと一週間を切ってる!#TIGS2023
ということで対CPU戦の「1on1Arena」モードのプレイ動画を公開。
Less than 1 week left till TokyoIndieGamesSummit!
Here are some footage of "1on1Arena" mode VS CPU.
youtu.be/HkR2OFByEP4
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コンボ数表示を入れてみた。
格ゲーにしたいわけじゃないけどやっぱりこういうカウンターあったほうが技をつなげるのが楽しい。デザインは仮
Added a combo counter UI.
Not trying to make it in to a fighting game, but it just makes it more fun to string attacks together.
(design not final)
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敵の攻撃の発生とその方向を知らせるためのUIを実験中。
Experimenting with some UI to indicate the windups and directions of enemy attacks.
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今回デジゲー博2022に出展したバージョンから、画面分割協力プレイの様子を動画にまとめました!
例によって高画質版はYoutubeで!
Here's some split screen Co-Op Gameplay footage from the DigitalGamesExpo2022 build!
As always, find higher quality video at Youtube.
youtu.be/KW1FwfEupjM
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やっとできた! BitSummit X-Roads試遊版のゲームプレイ映像をお届け!
例によってフル版はYoutubeで!
At last! Some footage from the BitSummit X-Roads demo build is ready to show.
As always, full version at Youtube!
youtu.be/ueny5KdT3lk
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GuerrillaCollective2022で流されたゲームプレイ動画です。
Some Gameplay Footage shown at the GuerrillaCollective2022
例によって高画質版はYoutubeで!
As always, higher quality at YouTube!
youtu.be/IerhK20miV4
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お待たせしました。
「蛮勇戦域バルバリオン」デジゲー博2021出展verのプレイ動画公開!
高画質フル尺版はYoutubeで!
Kept you waiting! Here's some gameplay footage from VARVARION DigiGameExpo2021 version.
For the full fight and higher quality, go to Youtube!
→ youtu.be/_T2sL0i2Z0U
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BitSummit The 8th Bit開幕!
蛮勇戦域バルバリオンの出展バージョンからハイライト部分を動画にしました。
BitSummit has started!
Here are some highlights from VARVARION's playable demo.
高画質版はYoutubeで!
Higher quality at Youtube
youtu.be/WUXmO-kqIfw
#BitSummit #varvarion
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やっと言える!9月2日~3日のビットサミット8thに「蛮勇戦域バルバリオン」を出展します!
bitsummit.org/ja/game/8253/
At last I can confirm that VARVARION will be shown at "BitSummit The8thBit" in Kyoto! (Sept 2-3)
bitsummit.org/en/game/%e8%9b…
#BitSummit
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本日の最後。攻撃同士の相殺も実装。チャンバラアクションとしては外せない。
Last of the bunch. Sword clashing is a thing. With out it, it won't be "Chanbara" (Sword fighting)
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障害物の多くは破壊可能。バトルが続くにつれて戦場の地の利が変化していく。
Many of the obstacles will be destructible.
The battle field may change dynamically during combat.
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ずいぶん間が空いてしまったので近況報告。
開発は堅調。AI、ステージ作成、バトルシステム回りなどを進めつつ、同時にキャラ作成も進行中。
It's been a while. Time for some updates.
Development is steady, working a lot on the AI, environment, combat mechanics, and also, more characters.
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お待たせしました!PvEのバトルの様子がもう少しわかる映像を用意しました。
Sorry to keep you waiting! Some footage showing the PvE combat of VARVARION. I hope it gives you a better idea of how the game plays.
youtu.be/RnLVvW7xX6k
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飛んだり跳ねたりしつつ攻防が目まぐるしく変わっていくアクロバティックなアニメチャンバラをゲームとして遊びたい!というのが出発点。
The main goal is to make "Anime Swordfight" directly in to a playable game. The jumping an flipping acrobatic type specifically.
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一個前のGIF、ちょっとフレーム落ちが激しかったので60fpsで書き出しなおしました。
OK, the last GIF ended up a bit framey, here is a 60FPS one.
(a bit trimmed at the sides to fit in the size limit)
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トレーラーだとぱっと見1対1の対戦ゲームに見えるけど、実際は多対多のバトルも可能なシステムになっています。
The trailer may give an impression that it is a 1on1 game, but it actually supports many vs many combat as well.
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「蛮勇戦域バルバリオン」トレーラー公開!
VARVARION's First Trailer is Out!
youtu.be/ZHkP1T6gjdA